Dobro je znati kako se zdravo udebljati

Internet, televizija, novine – svi su ovi mediji prepuni savjeta za borbu s viškom kilograma. Muči li te pak upravo suprotan problem, ponekad je teško pronaći informacije o tome kako se zdravo udebljati. 

Ako je broj na vagi manji no što želiš da bude bez obzira što radiš, uz nekoliko malih trikova on će se povećati. Bitno je samo pridržavati se svih pravila kako ne biste dobili učinke suprotne onime što vam je potrebno.

Fit tijelo

Manjak kilograma možda je manji zdravstveni problem od viška, no i dalje može biti problem, pogotovo ako zbog manjka kilograma nemaš svoju idealnu figuru. Ponekad se čini da, bez obzira koliko jedeš, broj na vagi ostaje isti i ništa se ne mijenja, pa počneš pretjerivati s nezdravim namirnicama u nadi da će one pomoći da napokon malo povećaš tjelesnu masu. 

Kako se zdravo udebljati

Ipak, to nije najzdraviji način. Vrlo je važno naučiti kako se zdravo udebljati i kod debljanja očuvati svoje tjelesno zdravlje, o čemu se ne govori često.

Malo vježbe, malo odmora

Iako možda zvuči kontradiktorno, znati kako se zdravo udebljati znači i znati kako vježbati. Za zdravo debljanje važno je izgraditi mišićnu masu, a to neće biti moguće uz kardio vježbe. Naše se tijelo stalno prilagođava situaciji u kojoj se nalazimo, pa će tijekom vremena to utjecati i na količinu mišića koji se razvijaju. 

Za povećavanje mišićne mase odlične su:

  • Vježbe s utezima
  • Vježbe korištenjem tjelesne težine

To će ujedno dovesti i do povećanja tjelesne mase, no kod kardio vježbi mnogo manje mišića je potrebno za veće napore, što će dovesti do njihovog postepenog smanjenja. Uz to, nakon treninga se svakako dobro odmori – osam sati sna može učiniti čuda.

Prilagodi prehranu

Veliku važnost kod odgovara na pitanje kako se zdravo debljati ima i kalorijski unos. Općenito, želiš li se udebljati, onda je najbolje voditi se mantrom što više to bolje. Ipak, stvar nije tako jednostavna, jer želiš li se zdravo udebljati te kalorije moraju dolaziti iz zdravih namirnica.

Grčki jogurt, bobičasto voće, maslac od kikirikija, mlijeko i zobene pahuljice sve su odlični izvori kalorija za zdravo debljanje, koje lako možeš izmiksati u zdravi shake. Ne zaboravi i na bjelančevine, koje su veoma važne za izgradnju mišića. Bez njih, mišići će rasti sporije, a samim time sporije ćeš se i zdravo debljati.