Ukoliko želite da vaša tvrtka ili proizvod budu vidljivi svima te da tako povećate svoju dobit, Google oglašavanje je najbolji izbor. Naime, ukoliko se oglašavate preko Google tražilice, vaš oglas bit će prikazan svima koji na ovoj tražilici pretražuju ključnu riječ za koju ste se odlučili oglašavati.
Istraživanja su pokazala kako je putem Google Ads kampanje ostvareno 95,43 % više online kupovina te se svakako isplati biti dio te statistike, posjedujete li neku web trgovinu.
Pregled sadržaja:
Prednosti Google oglašavanja
Osim podataka proizašlih u istraživanjima, a koji govore o učinovitosti koje ima Google oglašavanje, još je nekoliko prednosti o kojima biste trebali razmisliti:
- mjerljivi i precizni rezultati- kao korisnik Google Adwordsa možete dobiti točna mjerenja svakog segmenta svoje kampanje (koliko se puta kliknulo na vaš oglas, koliko puta je oglas prikazan, koliko konverzija je ostvareno i slično)
- precizno ciljanje željene publike- uz Google oglašavanje možete precizno odrediti ciljanu grupu korisnika kojem je vaš proizvod namijenjen na temelju njihove lokacije, interesa, dobi, spola i slično
- možete se oglašavati lokalno ili globalno- također možete svoje oglase prilagoditi korisnicima određene zemlje ili zemalja, geografskih područja, grafova ili udaljenosti od vašeg sjedišta ili poslovnice
- kontrola troškova- možete odrediti dnevni ili mjesečni budžet koji želite i možete odvojiti za oglašavanje (oglase plaćate samo kada netko klikne na njih i posjeti vašu web stranicu)
Mjesta prikazivanja oglasa
Kao što je već rečeno, sami možete filtrirati ciljnu skupinu korisnika, njihov geografski položaj i slično, evo stoga i mjesta na kojima se vaši oglasi mogu prikazivati:
- Google tražilica- vaš oglas će se prikazivati u tekstualnom obliku kada korisnik bude tražio ključne riječi iz vašeg oglasa
- Razne web stranice- vaš oglas može biti prikazan u tekstualnom ili slikovnom obliku na raznim web stranicama
- YouTube oglasi- vaš oglas može se prikazivati na početku, u sredini ili na kraju nekog videozapisa koji korisnici gledaju
Cijene Google oglašavanja
Već je spomenuto kako Google oglase plaćate tek kada korisnik na njih klikne i posjeti vašu web stranicu te se stoga fiksna cijena ne može odrediti, no svakako možete biti mirni jer ukoliko nitko ne klikne na oglas i ne posjeti web stranicu, taj oglas vam Google neće naplatiti.
Ovakav način naplate je odličan za početnike jer mogu odrediti budžet koji su spremni potrošiti te mogu biti sigurni da će platiti samo oglase koji su im donijeli posjetu na web stranicu.
Članci iz iste kategorije:
- Web hosting – mjesto gdje se vaša nalazi vaša stranica
- Danas svako treba da ima svoju stranicu na internetu
- Spašavanje podataka iz diska je posao za računalne majstore
- Spasite izgubljene podatke s memorijskih kartica
- Uz reseller hosting do novih poslovnih prilika
- Jeftina tinta za printer ne mora biti i isplativa
- Što predstavljaju internet domene?