Zašto biste trebali imati promotivne darove pri ruci?

Jedna od najbitnijih karakteristika poslovanja svake organizacije je dobra povezanost između same organizacije i kupaca. Pritom ne mislimo isključivo na to da kupac mora kupiti neki proizvod, već da osjeća neku vrstu povezanosti i povjerenja prema organizaciji, a tome će pomoći promotivni darovi.

Što se podrazumijeva pod promotivni dar?

Ovisno o tome čime se tvrtka bavi, promotivni darovi koje izradi trebali bi ostati u sjećanju i kupcima i poslovnim partnerima s kojima radi.

Promotivni darovi

Najčešći su izbori upravo uredske potrepštine kao olovke, papiri, blokovi, kemijske, fascikli i slično. Rjeđe, ali jednako efikasno, kada se tvrtka želi približiti isključivo kupcima, ona kao promotivne darove stavi neke kućanske proizvode.

Kako to povezuje tvrtku i korisnika?

Jasno je da ne možete samo kupiti određen broj upaljača i onda ih dijeliti. To tada više sliči na preprodaju ili nešto toga tipa. Cilj je da kupac ne zaboravi tko mu je dao promotivni poklon i tko mu je sada prvi izbor u određenoj kategoriji. To se može najlakše ostvariti tak oda ćete na promotivne poklone otisnuti vaš logo ili vaš slogan. Svaka tvrtka ima i logo i slogan, možda čak i neku liniju proizvoda koja je poznata pa se osoba može lako prisjetiti o čemu se radi.

Promotivni darovi

Jako je bitno da tisak na promotivni dar bude ispravan: sve mora biti čitko i ne smije biti odrezanih dijelova.

Kako napraviti idealne promotivne darove?

Prvo se odlučite za vrstu predmeta koja će biti promotivni dar. Budite pametni pri ovom odabiru. Dat ćemo vam nekoliko primjera u kojima ćemo razjasniti idealne promotivne darove.

Ako imate tvrtku koja radi naočale, promotivni darovi mogu biti krpice za naočale s vašim logom. Ako se bavite proizvodnjom školskog pribora, metalne pernice su zgodna investicija. Ako ste tvrtka koja proizvodi različita sredstva za čišćenje, dvije krpice od mikrofibre u slatkom paketu bi mogle izgledati primamljivo.

Kada imate idealan poklon za koji znate da će služiti vašim kupcima i biti povezan s vašim poslovanjem, odnesite određen broj (preporučujemo da prvo odnesete „probni broj“) nekoj pouzdanoj tvrtki na obradu. Nakon toga će se vaš marketinški odjel morati potruditi da kupci znaju o čemu se radi: dobra je ideja promotivni poklon dijeliti na štandovima, a neki ih vole stavljati uz proizvode.